Wednesday, January 19, 2011

我是不是该安静的走开

Just feel that this song suits my mood so well. Argh, sucks when emo songs suit my mood, can only mean one thing, ie, slpless night again? I really feel like sleeping. Need to study tml, must go sch print tutorial and notes. Still needta compile the core mods notes. Feeling like a mugger so much this sem, no life, at all. In a way, it keeps thoughts away from me when I'm working, cuz there's basically too much stuff to handle. But when I really want to sit down and relax, the thoughts just keep flowing in.

Every single line of the lyrics just reflect my feelings so well. I really have no idea what I can do for you now. I don't even know what's happening. This sudden breakdown of communication. What's wrong with us? I really didn't know that this kind of situation will happen between us. No clue in this freaking world. I had no clue, at all.

So much so, that I feel like just shouting out to the world how much I love you, even if it means having my life taken away, I just want you to know. But, how can I, when you're not even listening. ):

Man, I needta sleep, I needta study, to forget the pain. Why?

The lyrics of the song:
我不知道为甚麽这样
爱情不是我想像
就是找不到往你的方向
更别说怎麽遗忘
站在雨里泪水在眼底
不知道该往那里去
心中千万遍不停呼唤你
不停疯狂找寻你
我是不是该安静的走开
还是该勇敢留下来
我也不知道那麽多无奈
可不可以都重来
我是不是该安静的走开
还是该在这里等待
等你明白我给你的爱
永远都不能走开
站在雨里泪水在眼底
不知道该往那里去
心中千万遍不停呼唤你
不停疯狂找寻你
我是不是该安静的走开
还是该勇敢留下来
我也不知道那麽多无奈
可不可以都重来
我是不是该安静的走开
还是该在这里等待
等你明白我给你的爱
永远都不能走开
我是不是该安静的走开
还是该勇敢留下来
我也不知道那麽多无奈
可不可以都重来
我是不是该安静的走开
还是该在这里等待
等你明白我给你的爱
永远都不能走开


No comments: